ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

szállítási tevékenységet végző egyéni vállalkozó részére nyújtott könyvelési és tanácsadási szolgáltatásokra vonatkozóan

1. Fogalmak

Szolgáltató: Master-Cons Könyvelő és Tanácsadó Korlátolt  Felelősségű Társaság (székhely: 1135 Budapest, Fáy utca 72/A. IV. em. 4; cg.: 01-09-375206; adószám: 28813949-2-41);

Ügyfél: az Ügyfél és a Szolgáltató együttes megnevezése;

Felek a Szolgáltatás igénybevételére jogosult 2.1.  pontban meghatározott feltételeknek megfelelő egyéni vállalkozó;

Szolgáltatások: a Szolgáltató által nyújtott 3.1. pontban meghatározott Átalányadózó egyéni vállalkozás nyitással kapcsolatos támogatás, könyvelési és tanácsadási szolgáltatások;

ÁSZF: jelen általános szerződési feltételek;

Szerződés A Szolgáltató által megküldött ajánlat és az Ügyfél által elektronikusan elfogadott vagy a leadott megrendelés alapján létrejött szerződés;

Megrendelőlap az ÁSZF 2. számú mellékletét képező megrendelőlap, amellyel az Ügyfél a Szolgáltató ajánlatát elfogadja; a www.master-cons.hu weboldalon található szolgáltatások közül a kiválasztott szolgáltatás űrlapja

Egyéni vállalkozó: az egyéni vállalkozóról és az egyéni cégről szóló 2009. évi CXV. törvényben meghatározott egyéni vállalkozó;

ÁFA: általános forgalmi adó;

Átalányadózás: a személyi jövedelemadóról szóló 1995. ev1 CXVII. törvényben meghatározott átalányadózás;

Munkanap: A naptári hét napjai hétfőtől péntekig, a magyar      jogszabályokban meghatározott ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével;

WOLT: Wolt Magyarország Kft., (székhely: 1085   Budapest,   Salétrom   utca   4. földszint, cégjegyzékszám: 01-09-322693).

Foodora: Delivery Hero Hungary Kft. (székhely: 1093  Budapest,  Czuczor utca 2. I. emelet,       cégjegyzékszám:  01-09-668748)

2. Az ÁSZF tárgya, hatálya

2.1
Az ÁSZF hatálya kizárólag a Szolgáltató által az ÁSZF-ben meghatározott Szolgáltatások nyújtásának feltételeire és tartalmára terjed ki, minden egyéb az ÁSZF-ben foglalt Szolgáltatásoktól eltérő feladatokra vonatkozó jogviszony kizárólag a Felek külön megállapodása alapján jöhet létre. Az ÁSZF alapján a Szolgáltatásokat kizárólag a belföldi székhelyű, fogyasztónak nem minősülő egyéni vállalkozók (azaz szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körében eljáró személyek) vehetik igénybe, akik ÁFA alanyi mentesen és kizárólag a WOLT-tal és/vagy Foodora-val együttműködésben végzik tevékenységüket.

2.2
Amennyiben az Ügyfél a WOLT-on/Foodora-n kívül más személlyel (akár természetes személlyel, jogi személlyel, vállalkozással) együttműködésben is bevételt szerez vagy a bevétele meghaladja az ÁFA alanyi mentesség határát, úgy a Felek a Szolgáltatások teljesítése és a díjazás vonatkozásában külön egyedi megállapodásban állapodhatnak meg egymással, és az ÁSZF kizárólag a külön megállapodásban foglalt eltérésekkel alkalmazható.

2.3
A Felek közötti jogviszonyra a Szerződés és az ÁSZF rendelkezései irányadóak. Amennyiben a Szerződés és az ÁSZF rendelkezései között eltérés lenne, elsődlegesen a Szerződés rendelkezései irányadóak.

2.4
Az Ügyfél bármely olyan nyilatkozata, amellyel az ÁSZF alkalmazását kizárja érvénytelen. Az Ügyfél bármely, az ÁSZF rendelkezéseitől eltérő nyilatkozata kizárólag a Szolgáltató külön írásbeli elfogadó nyilatkozatával érvényes és kizárólag abban az esetben válik a Felek között létrejövő Szerződés részévé, amennyiben azt a Szolgáltató írásban kifejezetten elfogadta.

3. A Szolgáltatások tartalma

3.1
Az ÁSZF alapján a Szolgáltató az alábbi Szolgáltatásokat nyújtja az Ügyfél részére:

       

      • Könyvelési szolgáltatás
        A könyvelési szolgáltatás magában foglalja a

             

            • az Ügyfél bevételi nyilvántartásának vezetését;

            • az Átalányadózást választó Ügyfelek esetében a jogszabályokban meghatározott gyakorisággal az Ügyfél által fizetendő közterhek megállapítását és az Ügyfél ezzel kapcsolatos tájékoztatását;

            • az Ügyfél éves bevallásának elkészítését.

              A könyvelési szolgáltatás nem foglalja magában a tanácsadást, konzultációt.

        • Konzultációs szolgáltatás

          Az Ügyfél által- elsősorban az adózási formájával kapcsolatban – írásban, szóban a Szolgáltatóhoz intézett kérdések megválaszolása, adózással és összefüggő kérdésekkel kapcsolatos tanácsadás, beleértve a negyedéves utalandó adók mértékével kapcsolatban felmerülő kérdések megválaszolását is.
          Konzultációnak minősül továbbá az egyéni vállalkozás  alapadataiban bekövetkező változásbejelentésre szolgáló „Webes Ügysegéd” használatával kapcsolatban felmerülő segítségnyújtás is.

      3.2
      Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatóhoz intézett valamennyi a könyvelési szolgáltatással kapcsolatos feladatokat meghaladó akár telefonos akár e-mail útján feltett kérdések konzultációnak minősülnek és azok díját köteles megfizetni a Szolgáltató részére.

      3.3
      A Szolgáltatás nem terjed ki bevándorlási ügyek intézésére, valamint bevándorlási ügyekkel kapcsolatos tanácsadásra.

      3.4
      A bevándorlásra vonatkozó jogszabályokkal való megfelelés az Ügyfél felelőssége.

      4. Szolgáltatások megrendelése, a Szerződés létrejötte

      4.1
      A Szolgáltató által az Ügyfél részére megküldött ÁSZF és mellékletei a Szolgáltató ajánlatának minősülnek, amelyet az Ügyfél változtatás nélkül, e­ mail útján a 9.3. pontban meghatározott elérhetőségekre megküldött Megrendelőlap megküldésével, vagy a Szolgáltató weboldalán az adott szolgáltatás igénylésénél látható ÁSZF elfogadással fogadhat el. A Megrendelőlap Ügyfél általi – a 9.3. pontban meghatározott elérhetőségekre történő – megküldésével vagy a weboldalon történő ÁSZF elfogadással a Felek között Szerződés jön létre a Szolgáltatásokra vonatkozóan.

      4.2
      Amennyiben az Ügyfél az ÁSZF-től eltérő feltételekkel fogadná el a Szolgáltató ajánlatát, úgy az az Ügyfél részéről új ajánlatnak minősül és a Felek között kizárólag abban az esetben jön létre Szerződés, amennyiben a Szolgáltató az új ajánlatot kifejezetten elfogadta és e-mailben vagy postai úton az Ügyfél részére visszaigazolta.

      4.3
      Amennyiben a Szolgáltató az Ügyfél által módosított megrendelést nem igazolja vissza e-mailen vagy postai úton, úgy a Felek között Szerződés nem jön létre, és annak teljesítésére Szolgáltató nem köteles és annak teljesítéséért a Szolgáltató nem felelős.

      4.4
      Szolgáltató jogosult az Ügyféllel történő szerződéskötést indokolás nélkül visszautasítani, megtagadni.

      4.5
      A Felek között létrejött Szerződés módosítása, kiegészítése – az ÁSZF eltérő rendelkezése kivételével – kizárólag a Felek közös megegyezésével írásban érvényes.

      5. Az Ügyfél kötelezettségei

      5.1
      Az Ügyfél köteles együttműködni a Szolgáltatóval annak érdekében, hogy a Szolgáltató a feladatait minél eredményesebben láthassa el.

      5.2
      Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szerződés megkötésének és a Szolgáltató általi teljesítésének feltétele

      • a Szerződés teljesítéséhez szükséges adatok rendelkezésre bocsátása; és

      • a Szolgáltató meghatalmazása, hozzáadása és ezáltal folyamatos hozzáférés biztosítása a Szolgáltató részére az Ügyfél ügyfélkapujához, és ezáltal az onlineszamla.nav.gov.hu fiókjához;

      • személyazonosságát igazoló okmányok (pl. személy azonosító igazolvány, útlevél,jogosítvány stb.), adóazonosító jelet tartalmazó kártya, TAJ kártya másolata;

      Bármely feltétel hiánya esetén a Szolgáltató jogosult a szerződéskötést megtagadni vagy a már megkötött Szerződéstől elállni.

      5.3
      Az Ügyfél köteles a WOLT-tól és Foodora-tól kapott számlákat és egyéb számlázáshoz kapcsolódóan kapott kiegészítő információkat a Szolgáltató részére rendszeresen küldeni, amikor a Futárszervező cégtől (Wolt, Foodora) ezeket a dokumentumokat megkapja, továbbá a Szolgáltató által igényelt további adatot a Szolgáltató által megjelölt ésszerű határidőben és módon a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani.

      5.4
      Az Ügyfél szavatol azért, hogy a WOLT/Foodora által küldött adatok, dokumentumok számviteli bizonylatok tartalma a valóságnak megfelel, a rendelkezésre bocsátott adatok, információk, dokumentumok valóságért és helyességéért az Ügyfél korlátlanul felel.

      5.5
      A Szolgáltató a részére hibásan vagy késedelmesen szolgáltatott adatok, információk bizonylatok következtében az Ügyfélnél vagy harmadik személyeknél felmerülő   károkért  és többletköltségekért felelősséggel nem tartozik. Az Ügyfél köteles megtéríteni a hibás (beleértve a nem a Szolgáltató előírásának megfelelő formátumban átadott vagy gépi feldolgozásra alkalmatlan) vagy késedelmes adatszolgáltatás következményeként a Szolgáltató és harmadik személyek oldalán felmerült kárt és többletköltséget.

      5.6
      Az Ügyfél köteles a megadott adatok változásairól az adatok változását követően haladéktalanul, de legkésőbb két Munkanapon belül értesíteni az Szolgáltató-t.

      5.7
      Az Ügyfél köteles a Szolgáltató által megküldött tájékoztatások alapján a közterheket határidőben megfizetni, ennek elmulasztása esetén a felelősség kizárólag az Ügyfelet terheli. A Szolgáltatót nem terheli kötelezettség arra vonatkozóan sem, hogy az Ügyfél közterheinek pénzügyi teljesítéseit, ezek a díjak arra az esetre vonatkoznak, amikor az átalányadózó egyéni vállalkozó adott évre az adó és járulékmentes bevétel határt még nem lépte át, azaz elmaradásait figyelemmel kísérje, és az Ügyfelet külön figyelmeztesse. A Szolgáltatót nem terheli felelősség abban az esetben sem, amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató által megküldött tájékoztatásokat a Megrendelőlapon megadott elérhetőségeken nem veszi át.

      5.8
      Az Ügyfél a Szerződés fennállása alatt köteles biztosítani, hogy a Szolgáltató tájékoztatásait a megadott elérhetőségeken átveszi, a Szolgáltatót nem terheli felelősség, amennyiben az elküldött üzenet a megadott e-mail címre nem érkezik meg, levélszemét mappába kerül, vagy az Ügyfél a jelszavát elvesztette, azzal visszaéltek vagy bármely az Ügyfél érdekkörében felmerülő okból a Szolgáltató tájékoztatásáról nem értesül.

      6. A Szolgáltatások díjazása

      6.1
      Az Ügyfél a Szolgáltatásokért megbízási díjat köteles fizetni a Szolgáltató részére, amely az alábbi díjtételekből áll:

           

          • Könyvelési díj

            Az ügyfél a könyvelési szolgáltatásokért az alábbi fix könyvelési díjat fizeti havonta:

        Egyéni vállalkozási formaNettó díj (Ft)ÁFA (Ft)Bruttó díj (Ft)
        átalányadózó, főfoglalkozású (Wolt
        vagy Foodora)
        7 50020259 525
        átalányadózó, főfoglalkozású (Wolt
        és Foodora)
        10 000270012 700
        átalányadózó, mellékállású (heti 36 órás munkaviszony mellett,
         közép -vagy felsőoktatási intézményben nappali tagozatos hallgató vagy nyugdíjas, Wolt
        vagy Foodora)
        5 5001 4856 985*
        átalányadózó, mellékállású (heti 36 órás munkaviszony mellett,
         közép -vagy felsőoktatási intézményben nappali tagozatos hallgató vagy nyugdíjas, Wolt
        és Foodra)
        6 5001 7558 255*
        *ezek a díjak arra az esetre vonatkoznak, amikor az átalányadózó egyéni vállalkozó adott évre az adó és járulékmentes bevétel határt még nem lépte át, azaz adófizetési kötelezettsége nem merül fel. A bevételhatár átlépését követően a mellékállású átalányadózóra is a főfoglalkozású átalányadózókra vonatkozó díjakat alkalmazzuk és számlázzuk.

        Az éves SZJA bevallás és az iparűzési adóbevallás elkészítése nem képezi részét az alap havi könyvelési szolgáltatásnak. E két bevallás elkészítésének díja:

        Szolgáltatás leírásNettó díj (Ft)ÁFA (Ft)Bruttó díj (Ft)
        Éves SZJA bevallás
        – NAV által készített tervezet kiegészítése az egyéni vállalkozásra vonatkozó
        adatokkal
        5 0001 3506 350
        Éves SZJA bevallás
        -NAV által készített tervezet kiegészítése további 1 jövedelem elemmel
        vagy adókedvezménnyel (pl. családi
        adókedvezmény)
        10 0002 70012 700
        Éves SZJA bevallás
        -a NAV által
        készített tervezet kikommunikálása
        előtt nulla adattartalomról
        felépítve
        20 0005 40025 400
        Iparűzési adóbevallás – csak székhely telephely
        nélkül
        5 0001 3506 350
        Iparűzési adóbevallás – székhelyen felül telephelyekkel
        (röviden: th)
        5 000
        +
        2 500/th
        1 350 +
        675/th
        6 350
        +
        3 175/th

        Az Ügyfél az SZJA bevallás és iparuzes1 adóbevallás díja a február havi könyvelési díjjal együtt kerül számlázásra március hónap elején.
        Az Ügyfél a vállalkozása megszüntetése vagy szünetelése esetén köteles a megszűnés, szünetelés hónapjára felmerülő könyvelési díjon felül a Szolgáltató által írásban kommunikált megszüntetésre vonatkozó díjat is díjbekérő alapján megfizetni:

        Szolgáltatás leírásNettó díj (Ft)ÁFA (Ft)Bruttó díj (Ft)
        egyéni vállalkozás megszüntetés/szüne­telés – előző évi
        és tárgyévi iparűzési adóbevallással
        együtt
        15 0004 05019 050
        egyéni vállalkozás megszüntetés/ szüne­telés –
        tárgyévi iparűzési adóbevallással
        együtt
        10 0002 70012 700
        Az Ügyfél a könyvelési díjat havi részletekben köteles megfizetni a Szolgáltató által kiállított számla alapján 5 napos fizetési határidővel.

             

            • Konzultációs díj

          Az Ügyfél a konzultációs díjat időalapú tételes elszámolás alapján a tárgyhónapban igénybe vett tanácsadás alapján köteles megfizetni.

          Szolgáltatás leírásNettó díj (Ft)ÁFA (Ft)Bruttó díj (Ft)
          konzultáció / tanácsadás, minden megkezdett 15 perc2 5006753 175
          Az Ügyfél minden megkezdett 15 perc után köteles megfizetni a konzultációs díjat.

           

          A tárgyhónapban telefonon, e-mailben, elektronikus hírközlőn igénybe vett konzultációs szolgáltatás a tárgyhónap utolsó napjával összesítésre kerül és a Szolgáltató számlát állít ki 5 napos fizetési határidővel.

          6.2
          A Szolgáltatások megbízási díjai magyar forintban értendőek, és a bruttó összegek az ÁFA-t tartalmazzák.

          6.3
          A megbízási díj nem foglalja magában a megbízás ellátásával kapcsolatban felmerülő esetleges költségeket (például, de nem kizárólagosan illeték, eljárási díjak; a Szolgáltató irodáján kívüli tanácsadás, utazás költsége), amely költséget az Ügyfél köteles előlegezni és viselni. A megbízási díjon felüli esetleges költségtérítés mértékről (pl. a Szolgáltató irodáján kívüli eljárás esetén) a Szolgáltató külön tájékoztatja az Ügyfelet.

          6.4
          Amennyiben az Ügyfél a számla kézhezvételétől számított két Munkanapon belül e-mailben vagy írásban postai úton nem emel kifogást a számla ellen, a számla elfogadottnak tekintendő.

          6.5
          Amennyiben az Ügyfél bármely fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, az Ügyfél a késedelmes összeg után a Ptk. 6:155 § (1) bekezdésében meghatározott késedelmi kamatot köteles fizetni Szolgáltató részére. Ügyfél fizetési kötelezettsége azon a napon minősül teljesítettnek, amelyen az adott díj összegét Szolgálató bankszámláján jóváírják.

          6.6
          Amennyiben az Ügyfél az esedékes fizetési kötelezettségével késedelembe esik a Szolgáltató jogosult a Szerződés teljesítését felfüggeszteni az Ügyfél tartozásának megfizetéséig. A felfüggesztéssel egyidejűleg a Szolgáltató jogosult a Szerződés teljesítését biztosíték adásához kötni.

          6.7
          Az Ügyfél az általa fizetendő összegekbe bármilyen jogcímen történő beszámításra, vagy az általa fizetendő összegek bármilyen jogcímen történő visszatartására nem jogosult.

          7. Szellemi alkotáshoz fűződő jogok

          7.1.
          A Szerződés teljesítése keretében esetlegesen létrejövő szerzői jogi védelem alatt álló művek vonatkozásában a Szolgáltatót illeti meg az adott szerzői jogi védelem alatt álló műhöz kapcsolódó valamennyi vagyoni jog. A Szolgáltató az Ügyfél részére átadott szerzői jogi védelem alá tartozó műre nem kizárólagos, nem átruházható – kizárólag belső használatra kiterjedő – felhasználási jogot biztosít.

          8. Titoktartás

          8.1
          Felek kötelesek az ÁSZF alapján létrejött Szerződések teljesítése során tudomásukra jutott üzleti titkokat, adatokat és információkat bizalmasan kezelni, és – kivéve, ha törvény, bírósági határozat vagy hatósági előírás másként nem rendelkezik – azokat a Felek a másik fél kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül nem hozhatják harmadik felek tudomására, valamint semmilyen más módon sem tehetik hozzáférhetővé.

          8.2
          A titoktartási kötelezettség a Felek által bármilyen jogcímen igénybe vett, foglalkoztatott, alkalmazott személyekre is kiterjed, amelynek kapcsán Felek vállalják, hogy az általuk bármilyen jogcímen igénybe vett, foglalkoztatott, alkalmazott személyeket erről kifejezetten tájékoztatják. Feleket terheli a felelősség, amennyiben az általuk bármilyen jogcímen igénybe vett, foglalkoztatott, alkalmazott személyek a jelen pontjába foglalt titoktartási kötelezettséget megszegik.

          8.3
          A titoktartási kötelezettség a Feleket a közöttük létrejött Szerződések megszűnése után is terheli.

          9. Kapcsolattartás

          9.1
          A Szolgáltató és az Ügyfél közötti a kapcsolattartás elsősorban e-mail útján történik az Ügyfél által a Megrendelőlapon megadott és a Szolgáltató ÁSZF­ ben meghatározott vagy a Szerződés teljesítése során kapcsolattartásra kijelölt munkatársának e-mail címén.

          9.2
          A Felek szabályszerű írásbeli közlésnek tekintik a meghatározott címekre elektronikus úton (e-mail) elküldött üzenetet, beleértve a Szerződés módosításával vagy megszűnésével kapcsolatos jognyilatkozatokat és a Szerződés teljesítésével összefüggő értesítéseket vagy egyéb kommunikációt.

          9.3
          Szolgáltató kapcsolattartójának elérhetőségei:
          Név: Doumbouya Diána
          E-mail: ddiana@master-cons.hu
          Telefon: +36 30 746 1575

          9.4
          Minden értesítés, amelyet a Felek e-mailben küldenek egymásnak az adott Munkanapon 16.00 óráig, az elküldésének napján kézbesítettnek minősül, az adott Munkanapon 16.00 óra után megküldött e-mail üzenetek a következő Munkanapon minősülnek közöltnek. A személyesen, kézbesítővel vagy tértivevényes küldemény formájában küldött értesítés a kézbesítés napján minősül közöltnek (a kézbesítés napja az aláírt átvételi elismervényen vagy a tértivevényen szereplő nap). Felek rögzítik, hogy amennyiben a címzett az átvételt megtagadta úgy a kézbesítés megkísérlésének napján, amennyiben a küldemény „nem kereste”, ,,elköltözött”, ,,címzett ismeretlen” vagy más hasonló jelzéssel érkezik vissza a megadott címről, úgy a kézbesítés megkísérlését követő Munkanapon kézbesítettnek minősül. Az ajánlott küldeményként postára adott értesítések a postára adás napját követő ötödik Munkanapon minősülnek kézbesítettnek.

          10. Adatvédelem

          10.1
          A Szolgáltató a Szerződés teljesítése során az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) szóló 2016/679. rendelete (GDPR) 4. cikk 1. pontja szerinti személyes adatok kezelése, illetve továbbítása esetén a GDPR és az az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény vonatkozó rendelkezései szerint jár el.

          10.2
          A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatóját az 1. számú melléklet tartalmazza és az ÁSZF-el együtt az Ügyfél rendelkezésére bocsátja.

          11. A Szerződés időtartama, megszűnése

          11.1.
          A Felek között a Szerződés – a Felek eltérő megállapodása hiányában – határozatlan időtartamra jön létre.

          11.2
          A Felek közös megegyezéssel bármikor megszüntethetik a Szerződést.

          11.3
          Bármelyik Fél jogosult a Szerződést a másik Félhez intézett (e-mail vagy postai úton megküldött) nyilatkozattal 30 napos határidővel felmondani.

          11.4
          A Szolgáltató jogosult a Szerződést az Ügyfélhez intézett (akár e-mailben akár postai úton megküldött) jognyilatkozattal azonnali hatállyal felmondani, amennyiben az Ügyfél a Szolgáltató – legalább 5 napos határidőt tartalmazó – felszólítására sem

               

              • teljesíti lejárt fizetési kötelezettségét vagy

              • orvosolja az elkövetett szerződésszegést.

            11.5
            A Szolgáltató azonnali hatályú felmondását nem kell előzetes felszólításnak megelőznie, amennyiben a szerződésszegés olyan súlyos, hogy a jogviszony fenntartása a Szolgáltatótól nem várható el.

            11.6
            A Szolgáltató azonnali hatályú felmondásának hatálya a felmondást tartalmazó jognyilatkozat Ügyfél általi kézhezvételekor áll be. A Szerződés azonnali hatályú felmondása az Ügyfél által megrendelt Szolgáltatásokkal kapcsolatos kötelezettségeket a rendkívüli felmondás hatályának beálltával egyidejűleg megszünteti.

            11.7
            Amennyiben a Szerződés azonnali hatályú felmondására az Ügyfél szerződésszegő magatartása miatt került sor, abban az esetben a szerződésszegő fél köteles megtéríteni a Szolgáltatónak ebből eredő esetleges kárát.

            11.8
            A Szerződés bármely okból történő megszűnése esetén a Szolgáltató feladata és felelőssége kizárólag a Szerződés megszűnését megelőző hónap utolsó napjáig átadott adatok, dokumentumok, számviteli bizonylatok feldolgozására, és ezzel kapcsolatos könyvelési szolgáltatásokra terjed ki, amennyiben a számlázott könyvelési díj teljes mértékben pénzügyileg rendezett. Az Ügyfél a Szerződés megszűnésének hónapjára vonatkozó könyvelési szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatokról köteles határidőben gondoskodni.

            11.9
            A Szerződés bármilyen formában történő megszűnése esetén az Ügyfél a könyvelési Szolgáltatás során keletkezett eredménytermékek átadásával egyidejűleg köteles megbízási díjak teljes körű pénzügyi rendezésére.

            12. Egyéb rendelkezések

            12.1
            Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog irányadó.

            12.2
            A Szolgáltató jogosult az ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan saját döntése alapján módosítani, amely módosításról az ÁSZF módosítás hatályba lépését megelőző 15 nappal köteles értesíteni az Ügyfelet. Amennyiben az Ügyfél a módosítással nem ért egyet jogosult 15 napos határidővel felmondani a Szerződést.

            12.3
            A Felek között létrejött Szerződés (beleértve az ÁSZF rendelkezéseit) a Felek teljes megállapodását tartalmazza, a Szerződés tárgya vonatkozásában minden írásbeli vagy szóbeli megállapodás a Szerződés létrejöttével hatályát veszti.

            12.4
            Felek az esetleges jogviták esetére – hatáskörtől függően – a Budapesti IV. és XV. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki. A Felek kötelesek egymást minden olyan körülményről haladéktalanul értesíteni, amely a Szerződésben teljesítésének eredményességét veszélyezteti vagy gátolja. A Felek az értesítés elmulasztásából vagy késedelmes teljesítéséből eredő károkat kötelesek a másik Félnek megtéríteni.

            12.5
            Az Ügyfél nem jogosult a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül a Szerződésből eredő jogait és/vagy   kötelezettségeit harmadik személyre átruházni, vagy engedményezni.

            12.6
            A Szerződés Szolgáltató általi esetleges megszegéséből eredően kárigények vonatkozásában a Szolgáltató kártérítési felelősségét 2 negyedévi könyvelési díj összegében korlátozza.

            12.7
            A Szerződésből, illetve annak megszegéséből eredően a Szolgáltató vezető tisztségviselőinek közvetett és következményes károkért való felelősségét a Felek kizárják, ide nem értve a vezető tisztségviselők szándékosan vagy bűncselekménnyel okozott, illetőleg az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért fennálló felelősséget.

            Budapest, 2024. február 1.

            Mellékletek:

                 

                1. sz. melléklet Adatkezelési tájékoztató